Agencja APR
Intuicyjny Serwis Rekrutacyjny
Strona agencji budująca świadomość marki w branży Human Resources, jako odpowiedź na potrzeby rynku oraz Klientów chcących skorzystać z usług Agencji pracy APR.

O projekcie
W ramach współpracy z Agencją Pracy Tymczasowej APR stworzyliśmy i zaprojektowaliśmy stronę oferującą łatwy dostęp do informacji, dotyczących usług na rynku Human Resources. Intuicyjna i przejrzysta witryna ma za zadanie wspierać zarówno pracowników poszukujących pracy, jak i pracodawców poszukujących wykwalifikowanych pracowników.
- Doradztwo projektowe
- Opracowanie architektury informacji
- Przygotowanie projektów funkcjonalnych
- Projektowanie graficzne
- Web development
- Badania z udziałem użytkowników
2x
Wzrost współczynnika konwersji
5
Przeanalizowanych person użytkowników

Wyzwanie
Głównym założeniem było stworzenie witryny o przejrzystej strukturze, umożliwiającej dotarcie do najważniejszych informacji, przy pomocy intuicyjnych ścieżek klienta. Niezbędnym elementem było przedstawienie Value Proposition, jakim jest kompleksowość usług Agencji APR.
Obecnie opracowujemy system umożliwiający docelowej grupie użytkowników dostęp do ofert pracy oraz dostęp do wykwalifikowanej kardy pracowników. Zautomatyzowanie procesów pozwoli na sprawną i szybką rekrutację oraz zatrudnienie.
Proces
Strategy
Cele, KPI, Planowanie
Discovery
Audyt UX
Wywiady pogłębione
Ścieżki użytkowników
Definition
UX Design
UI Design
Prototypowanie
Testy użyteczności
Development
Persony
Zrozumienie grupy docelowej było zasadniczym punktem realizacji założeń projektu, do czego posłużyły nam wzorce użytkowników w postaci Person.
Architektura informacji
Użyteczna architektura informacji wpływa na pozytywne odczucia użytkownika, zadbaliśmy o uporządkowany układ i oznaczenia informacji na stronie.


Badania z użytkownikami
Celem przeprowadzonych przez nas badań z użytkownikami było zdobycie jak najbardziej wartościowych danych jakościowych oraz ilościowych. Uzyskane przez nas informacje, zebrane w dobrze zaplanowanych warsztatach pozwoliły nam na dostęp do jasnego i realnego obrazu opinii użytkowników.
01
Wymuszone priorytety - umożliwiły nam skategoryzowanie backlogu projektowanej witryny pod względem oczekiwań naszego klienta.
02
Persony - opracowane na warsztatach z Klientem, aby scharakteryzować potencjalnych użytkowników, zidentyfikować ich problemy, możliwości oraz cele.
03
Mapa podróży użytkownika - mówiąc prościej, zachęciliśmy interesariuszy do skutecznego myślenia o potrzebach użytkowników, zidentyfikowaliśmy problemy i możliwości na punktach styku z firmą APR.
04
Metoda negatywnego myślenia - za pomocą warsztatów określiliśmy negatywne odczucia, jakie może odnieść użytkownik po pierwszych chwilach korzystania z witryny.
05
How Might We - definiując motywy i spostrzeżenia, określiliśmy obszary problemowe, które zostały przekute w możliwości zaprojektowania docelowych rozwiązań.
06
Kanwa Propozycji Wartości - skupiliśmy swoją uwagę na najważniejszych elementach propozycji wartości, co przełożyło się łatwą analizę i dobór rozwiązań do potrzeb klientów Agencji APR.
User interface
Precyzyjny i efektywny proces projektowania User Experience, jak i UI Design zaowocował użytecznym i przyjaznym interfejsem.

Rezultat
Nasz zespół stworzył i nadal rozwija, nowoczesną i intuicyjną stronę internetową agencja-apr.pl, zarówno w wersji desktop, jak i mobilnej. Zaprojektowaliśmy optymalne rozwiązania User Experience, które odpowiedziały na oczekiwania i potrzeby użytkowników. Duży nacisk położyliśmy na wyeksponowanie Value Propositon i prezentację usług Agencji APR. To wszystko zaowocowało wzrostem poziomu satysfakcji użytkowników.
2x
Wzrost współczynnika konwersji
5
Przeanalizowanych person użytkowników
15
Unikalnych ekranów strony www
Chcesz zobaczyć więcej?

Britannia
Przejrzysta i użyteczna witryna, umożliwiająca szybki i łatwy wybór kursów językowych.

Mycie i czyszczenie
Serwis firmowy budujący świadomość marki w branży specjalistycznych usług sprzątających.

DoSzklarni.pl
Nowoczesna platforma e-commerce B2C zorientowana na użytkownika i jego potrzeby.

Evereth News
Portal internetowy prezentujący informacje z dzieciny medycyny dla ponad 150 tysięcy użytkowników miesięcznie.