Britannia

System zapisów na kursy

Projekt strony internetowej dla szkoły językowej, przeprowadzony począwszy od audytu UX poprzedniej wersji strony, po szereg badań pod kątem User Experience.

O projekcie

Projekt strony internetowej dla szkoły językowej britannia.edu.pl. Przeprowadziliśmy między innymi: badania pod kątem User Experience, odpowiednio dobrane warsztaty z klientem, jak i użytkownikami oraz wykonaliśmy Audyt UX poprzedniej wersji strony. Pozwoliło nam to zaprojektować przejrzystą i użyteczną witrynę, umożliwiającą szybki i łatwy wybór kursów językowych.

  • Doradztwo projektowe
  • Warsztaty z klientem
  • Opracowanie architektury informacji
  • Przygotowanie makiet
  • Projektowanie graficzne
  • Web development
  • Badania z udziałem użytkowników
  • Obsługa bieżąca

370%+

Wzrost współczynnika konwersji

5 tys.

Wyświetleń w pierwszym msc

Wyzwanie

Celem projektu było wdrożenie rozwiązania ułatwiającego zapis na kursy języka angielskiego. Poprzez określenie wzorców zachowań użytkowników, zdefiniowaliśmy obszary kluczowe dla ułatwienia korzystania z wdrażanego serwisu.

Identyfikacja problematycznych punktów styku odbiorcy z poprzednią wersją serwisu przełożyła się na poprawę użyteczności finalnego rozwiązania. Istotnym aspektem jest także zastosowanie dedykowanych narzędzi, które intuicyjnie reagują na potrzeby użytkownika.

Proces

Strategy

Cele, KPI, Planowanie

Discovery

Audyt UX

Wywiady pogłębione

Ścieżki użytkowników

Definition

UX Design

UI Design

Prototypowanie

Testy użyteczności

Development

Audyt User experience

Na potrzeby projektu przeprowadziliśmy warsztaty kreatywne, określając problemy związane z zapisami na kursy języka angielskiego.

Wywiady z użytkownikami

Wykorzystując przemyślane scenariusze wywiadów pogłębionych (In-depth Interviews) nasz zespół UX, przeprowadził serię spotkań z użytkownikami. Ankietowani dzielili się z nami swoimi przemyśleniami odnośnie do samych zajęć, ale również opiniami na temat procesu wyboru i zapisu na kursy.

01

Zaprojektowaliśmy i wybraliśmy kilka wydajnych scenariuszy wywiadów pogłębionych przeprowadzonych z przedstawicielami wybranej grupy docelowej.

02

Zgromadziliśmy odpowiednie dane jakościowe, co pozwoliło nam, otrzymać jasny i żywy obraz opinii użytkowników, jako podsumowanie po przeprowadzeniu wywiadów.

USer Flow & mobile first

Podczas realizacji zwróciliśmy szczególną uwagę na zaprojektowanie płynnego i intuicyjnego przepływu użytkowników (User Flow) na potrzeby wersji mobilnej.

Wireframes

Przemyślany układ elementów serwisu, takich jak: tekst, grafiki, menu, buttony został zaprojektowany, kładąc nacisk na tym, co najważniejsze, na strukturze, funkcjonalnościach i sposobie działania, czyli na usability i user experience projektowanego rozwiązania.

User interface

W konsultacji z Klientem, stworzyliśmy przejrzysty i przyjemny w odbiorze interfejs użytkownika, pozwalający na łatwy dostęp do informacji oraz wybór odpowiedniego kursu języka angielskiego.

Rezultat

Przejrzystość, prostota nawigacji, odpowiedź na potrzeby kursantów i rodziców chcących zapisać swoje pociechy na kurs języka angielskiego – tak prezentuje się nowy serwis internetowy szkoły językowej Britannia. Zaprojektowana na podstawie audytu UX strona ułatwia dostęp do najważniejszych informacji o metodyce nauczania oraz w atrakcyjny sposób przybliża użytkownikom dostępne rodzaje kursów. Zapoznanie się z metodami szkoły, wybór kursu i zapisy w zaledwie kilka kliknięć! Wynikiem współpracy otrzymaliśmy pozytywne wrażenia użytkowników oraz zespołu Britannii, co zaowocowało dalszym rozwojem serwisu.

370%+

Wzrost współczynnika konwersji

5 tys.

Wyświetleń w pierwszym msc

60%

Wyższy średni czas zaangazowania

Chcesz zobaczyć więcej?