DoSzklarni.pl
Nowoczesna platforma E-commerce B2C
Funkcjonalny sklep internetowy zaprojektowany, uwzględniając dobrze przemyślany UX i wysokiej klasy minimalistyczny design, skupiający uwagę na oferowanych produktach.

O projekcie
Wynikiem współpracy z firmą NUTRI-PLANT jest nowoczesny sklep internetowy przyjazny użytkownikom doszklarni.pl. Opierając się na zaprojektowanych makietach i badaniach z użytkownikami, opracowana została przejrzysta struktura witryny. Spełnia ona zamierzony cel, przedstawiając produkty jako centrum doświadczenia użytkownika, realizując tym samym założone cele biznesowe firmy.
- Doradztwo projektowe
- Warsztaty z klientem
- Opracowanie architektury informacji
- Przygotowanie makiet
- Projektowanie graficzne
- Web development
- Badania z udziałem użytkowników
- Integracja z systemami zewnętrznymi
5X
Średni wzrost liczby zamówień
36
Unikalnych ekranów strony www

Wyzwanie
NUTRI-PLANT to prężenie rozwijająca się marka oferująca profesjonalne środki do produkcji ogrodniczej. W sprzedaży tradycyjnej Firma dobrze znana jest na terenie całej Polski, jak i poza granicami kraju. Wraz z poszerzaniem oferty oraz rozbudową sieci sprzedaży, NUTRI-PLANT do pełni sukcesu brakowało jednego elementu - systemu sprzedaży on-line.
Proces
Strategy
Cele, KPI, Planowanie
Discovery
Audyt UX
Wywiady pogłębione
Ścieżki użytkowników
Definition
UX Design
UI Design
Prototypowanie
Testy użyteczności
Development
Szybkie i skuteczne
Makiety Low fidelity
Po zakończeniu badań zaczęliśmy tworzyć szkice dla różnych sekcji strony. Głównym celem było stworzenie intuicyjnej i wygodnej architektury UX dla strony internetowej. Niektóre z początkowych szkiców pozostały takie same, podczas gdy inne doświadczyły wielu zmian.
Ścieżka klienta
Projektując makiety dokładnie, analizowaliśmy każdy krok w planowanej ścieżce Klienta. Doskonale zdawaliśmy sobie sprawę z tego, że im krótsza ścieżka klienta, tym wyższy współczynnik konwersji.
Prawie 50 ekranów
Wireframes
Opracowaliśmy prawie 50 ekranów i sporządziliśmy ich mapę, przedstawiając poszczególne ekrany serwisu, ich hierarchię w całej strukturze strony i wzajemne powiązania.

User interface
Przeprowadzone testy A/B z użytkownikami, przyczyniły się do przygotowania intuicyjnego interfejsu serwisu B2C jakim jest doszklarni.pl.

Chcesz zobaczyć więcej?

Evereth News
Portal internetowy prezentujący informacje z dzieciny medycyny dla ponad 150 tysięcy użytkowników miesięcznie.

Britannia
Przejrzysta i użyteczna witryna, umożliwiająca szybki i łatwy wybór kursów językowych.

Mycie i czyszczenie
Serwis firmowy budujący świadomość marki w branży specjalistycznych usług sprzątających.