Regalo
Nowoczesny i w pełni funkcjonalny system E-Commerce
Niezawodne rozwiązanie zaprojektowane z myślą o Klientach, od przyjaznego designu poprzez intuicyjną nawigację do szybkiego i przyjemnego dokonania zakupów.

O projekcie
Realizując projekt Regalo Gifts, skupiliśmy się na tym, aby nowa odsłona sklepu szła w parze z użytecznością i szybkim dostępem do kluczowych funkcjonalności serwisu. Wywiad z zespołem Regalo, audyt UX poprzedniej wersji serwisu i rozmowy z użytkownikami pozwoliły nam określić newralgiczne/przyczyniły się do określenia newralgicznych punkty/-ów styku z serwisem. Dobrze zaplanowany research oraz warsztaty pozwoliły nam na stworzenie przyjemnego w odbiorze, spójnego wizualnie, zaawansowanego i zarazem prostego w użytkowaniu e-sklepu.
- Opracowanie architektury informacji
- Przygotowanie makiet
- Przygotowanie makiet
- Przygotowanie projektów funkcjonalnych
- Projektowanie graficzne
- Badania z udziałem użytkowników
- Obsługa bieżąca
40%+
Wzrost współczynnika konwersji
24%
Mniejszy współczynnik odrzuceń

Wyzwanie
Firma Regalo Gifts zgłosiła się do nas, poszukując partnera, który kompleksowo zajmie się rebrandingiem oraz ulepszeniem narzędzi sprzedażowych firmy. Zaprojektowane rozwiązania musiały pasować do nowej identyfikacji wizualnej Regalo oraz zapewniać atrakcyjniejszą prezentację oferty. Jednym z wyzwań podczas realizacji tego projektu była modyfikacja kart produktowych poprzez opracowanie nowego układu UI oraz UX, zorientowanego na potrzeby użytkowników.
Stworzony przez nas serwis ma za zadanie prezentację szerokiej bazy produktów i upraszczać procesy sprzedażowe, jakie Regalo prowadzi w sektorze B2B oraz B2C.
Proces
Strategy
Cele, KPI, Planowanie
Discovery
Audyt UX
Wywiady pogłębione
Ścieżki użytkowników
Definition
UX Design
UI Design
Prototypowanie
Testy użyteczności
Development
Odkrywanie oraz warsztaty
Dzień 1 - odkrywanie
Spotkania z Klientem podczas fazy researchu pozwoliły na zebranie informacji dotyczących założeń w kontekście realizowanego projektu.
Dzień 2 - warsztaty
Badania potencjalnymi użytkownikami e-sklepu były punktem wyjściowym do przygotowania makiet, oraz prototypu struktury serwisu.


Mapa strony
Makiety oraz prototypowanie

Low fidelity

Mid fidelity

High fidelity