Regalo

Nowoczesny i w pełni funkcjonalny system E-Commerce

Niezawodne rozwiązanie zaprojektowane z myślą o Klientach, od przyjaznego designu poprzez intuicyjną nawigację do szybkiego i przyjemnego dokonania zakupów.

O projekcie

Realizując projekt Regalo Gifts, skupiliśmy się na tym, aby nowa odsłona sklepu szła w parze z użytecznością i szybkim dostępem do kluczowych funkcjonalności serwisu. Wywiad z zespołem Regalo, audyt UX poprzedniej wersji serwisu i rozmowy z użytkownikami pozwoliły nam określić newralgiczne/przyczyniły się do określenia newralgicznych punkty/-ów styku z serwisem. Dobrze zaplanowany research oraz warsztaty pozwoliły nam na stworzenie przyjemnego w odbiorze, spójnego wizualnie, zaawansowanego i zarazem prostego w użytkowaniu e-sklepu.

  • Opracowanie architektury informacji
  • Przygotowanie makiet
  • Przygotowanie makiet
  • Przygotowanie projektów funkcjonalnych
  • Projektowanie graficzne
  • Badania z udziałem użytkowników
  • Obsługa bieżąca

40%+

Wzrost współczynnika konwersji

24%

Mniejszy współczynnik odrzuceń

Wyzwanie

Firma Regalo Gifts zgłosiła się do nas, poszukując partnera, który kompleksowo zajmie się rebrandingiem oraz ulepszeniem narzędzi sprzedażowych firmy. Zaprojektowane rozwiązania musiały pasować do nowej identyfikacji wizualnej Regalo oraz zapewniać atrakcyjniejszą prezentację oferty. Jednym z wyzwań podczas realizacji tego projektu była modyfikacja kart produktowych poprzez opracowanie nowego układu UI oraz UX, zorientowanego na potrzeby użytkowników.

Stworzony przez nas serwis ma za zadanie prezentację szerokiej bazy produktów i upraszczać procesy sprzedażowe, jakie Regalo prowadzi w sektorze B2B oraz B2C.

Proces

Strategy

Cele, KPI, Planowanie

Discovery

Audyt UX

Wywiady pogłębione

Ścieżki użytkowników

Definition

UX Design

UI Design

Prototypowanie

Testy użyteczności

Development

Odkrywanie oraz warsztaty

Dzień 1 - odkrywanie

Spotkania z Klientem podczas fazy researchu pozwoliły na zebranie informacji dotyczących założeń w kontekście realizowanego projektu.

Dzień 2 - warsztaty

Badania potencjalnymi użytkownikami e-sklepu były punktem wyjściowym do przygotowania makiet, oraz prototypu struktury serwisu.

Mapa strony

Makiety oraz prototypowanie

Low fidelity

Mid fidelity

High fidelity

Testy użyteczności

W ramach projektu, po zaprojektowaniu makiet, przeprowadziliśmy testy użyteczności, aby efektywnie zweryfikować zaprojektowany interfejs oraz przewidziane funkcjonalności. Dzięki testom usabilty w relatywnie krótkim czasie poprawiliśmy wrażenia i satysfakcję podczas korzystania z projektowanej witryny.

User interface

Mając na uwadze zapewnienie łatwej interakcji z platformą regalo.pl, opracowaliśmy spójny wizualnie interfejs, umożliwiający płynne poruszanie się po strukturze całego sklepu. Ułatwienie procesów poznawczych, pozytywnie wpływa na odczucia użytkowników, co sprzyja komunikacji sprzedażowej. Odpowiednio usytuowane detale, takie jak przyciski "call to action" wspierają użytkownika na każdym etapie procesu zakupowego. Krótka i intuicyjna ścieżka zakupowa zapewnia skuteczną sprzedaż.

Rezultat

Współpraca pomiędzy Regalo Gifts i OhSoFresh zaowocowała stworzeniem odświeżonego wizerunku marki Regalo oraz przygotowaniem w pełni funkcjonalnej platformy B2B, oraz B2C. Dzięki przemyślanym rozwiązaniom z zakresu UX, a także odpowiednim integracjom, stworzony e-commerce zawsze prezentuje aktualne informacje o oferowanych produktach. Dzięki zaprojektowanemu i wdrożonemu serwisowi, firma Regalo Gifts może budować swój wizerunek, a łatwość w skalowaniu platformy otwiera drogę na rynki zagraniczne.

40%+

Wzrost współczynnika konwersji

24%

Mniejszy współczynnik odrzuceń

Krótszy

Średni czas realizacji zamówienia

Chcesz zobaczyć więcej?