Agencja APR

Intuicyjny serwis rekrutacyjny

Strona agencji budująca świadomość marki w branży Human Resources, jako odpowiedź na potrzeby rynku oraz Klientów chcących skorzystać z usług Agencji pracy APR.

O projekcie

W ramach współpracy z Agencją Pracy Tymczasowej APR stworzyliśmy i zaprojektowaliśmy stronę oferującą łatwy dostęp do informacji, dotyczących usług na rynku Human Resources. Intuicyjna i przejrzysta witryna ma za zadanie wspierać zarówno pracowników poszukujących pracy, jak i pracodawców poszukujących wykwalifikowanych pracowników.

Kolejnym krokiem było stworzenie nowoczesnego serwisu internetowego stanowiącego dopełnienie budowania świadomości marki w branży. Strona intuicyjnie przeprowadza przez swoją strukturę użytkowników, w przejrzysty sposób prezentując szeroką ofertę usług M&C.

Cele

  • Zwiększenie konwersji i sprzedaży w sklepie internetowym
  • Ułatwienie nawigacji i wyszukiwania produktów
  • Stworzenie estetycznego i spójnego designu

Wyzwania

  • Zarządzanie złożonością informacji
  • Dostosowanie do różnych urządzeń
  • Zbalansowanie estetyki i funkcjonalności

Rezultat

2x

Wzrost współczynnika konwersji

5

Przeanalizowanych person użytkowników

Proces

Research

Cele, KPI, Planowanie

Wywiady pogłębione

Segmentacja klientów

Strategy

Value Proposition

Mapowanie ścieżki klienta

Ścieżki użytkowników

Definition

Wireframing

UX Design

UI Design

Badania z użytkownikami

Development

Persony

Tworzenie wzorców użytkowników

Persony odegrały kluczową rolę w naszym podejściu projektowym, pozwalając nam na głębsze wniknięcie w potrzeby i oczekiwania potencjalnych użytkowników. Każda Persona była starannie wykreowaną postacią, reprezentującą różne cechy, zachowania oraz cele docelowej grupy odbiorców.

 

Makiety

Gaining the big picture

The project started in late March 2019, and it absolutely had to be completed by the end of the year. The water park could not open without a fully functioning website, since so many of the offline systems depended on the digital platform. So there really was no room for delay.

Testing the waters

As always, the project kicked off with an in-depth discovery phase. But this time we took the concept of 'discovery’ to a whole new level. At PoP’s invitation, we travelled to Romania to visit the amazing Therme Bucharest water park.

Warsztaty

Perspektywa użytkownika

Dzięki interakcji z użytkownikami, mogliśmy zbierać cenne informacje zwrotne dotyczące interfejsu, doświadczeń użytkownika i użyteczności strony. Uczestnictwo w warsztatach pozwoliło nam zbadać reakcje, potrzeby i sugestie użytkowników na temat proponowanych rozwiązań, co miało kluczowe znaczenie dla dalszego rozwoju projektu.

Zbieranie wartościowych informacji

Warsztaty z użytkownikami, z wykorzystaniem narzędzi takich jak Makiety, nie tylko umożliwiły nam zbieranie cennych informacji, lecz również zaowocowały wzbogaceniem projektu o perspektywę ostatecznych odbiorców. To było niezastąpione doświadczenie, które pozwoliło nam bardziej precyzyjnie dostosować stronę do potrzeb naszych użytkowników.

User interface

Z myślą o użytkownikach

Oprócz estetyki, nasze rozwiązania UI były testowane i analizowane, aby upewnić się, że są one zgodne z oczekiwaniami i potrzebami użytkowników. Dzięki temu stworzyliśmy interfejs, który nie tylko wygląda atrakcyjnie, ale również doskonale działa, spełniając oczekiwania i zapewniając przyjemne doświadczenia użytkownikom.

 

Porozmawiajmy o Twoim projekcie

Masz pomysł na projekt? Umów się na bezpłatną konsultację online, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h.

+48 500 370 348

info@ohsofresh.pl

    To top