Evereth News

Przejrzysty portal informacyjny

Evereth News serwis informacyjno-publicystyczny, jako rzetelne źródło wiedzy o najnowszych doniesieniach ze świata medycyny dla ponad 150 tysięcy użytkowników miesięcznie.

O projekcie

Firma Evereth Publishing jako lider w branży wydawnictw medycznych, zgłosił się do nas z potrzebą poprawy odbioru jednego z ich portali, a mianowicie everethnews.pl. Istotnym aspektem poruszanym podczas spotkań z zespołem Evereth, było lepsze wyeksponowanie najważniejszych tematów prezentowanych na portalu oraz pogrupowanie powiązanych artykułów w przejrzyste kategorie tematyczne. Nowa strona internetowa zapewnia użytkownikom intuicyjną nawigację i lekturę wybranych publikacji.

Kolejnym krokiem było stworzenie nowoczesnego serwisu internetowego stanowiącego dopełnienie budowania świadomości marki w branży. Strona intuicyjnie przeprowadza przez swoją strukturę użytkowników, w przejrzysty sposób prezentując szeroką ofertę usług M&C.

Cele

  • Zwiększenie konwersji i sprzedaży w sklepie internetowym
  • Ułatwienie nawigacji i wyszukiwania produktów
  • Stworzenie estetycznego i spójnego designu

Wyzwania

  • Zarządzanie złożonością informacji
  • Dostosowanie do różnych urządzeń
  • Zbalansowanie estetyki i funkcjonalności

Rezultat

104 tys.

Wizyty miesięcznie

2,5x

Dłuższy średni czas odwiedzin

Proces

Research

Audyt UX

Wywiady pogłębione

Testy użyteczności

Mapowanie ścieżki klienta

Strategy

Product Roadmap

Architektura informacji

Strategia cyfrowa

Wireframing

Definition

Prototypowanie

UX Design

UI Design

Mikrointerakcje

Testy użyteczności

Development

Warsztaty

Dzień 1 – odkrywanie

Podczas spotkań z zespołem Evereth oraz spotkań z przedstawicielami grup docelowych odbiorców portalu, zgromadziliśmy niezbędne wytyczne oraz określiliśmy najważniejsze cele związane z projektem strony.

Dzień 2 – warsztaty

Przeprowadzone warsztaty koncepcyjne, pogłębione oraz warsztaty design thinking były jednym z najistotniejszych etapów współpracy. Dzięki nim określiliśmy wymagania dotyczące realizowanego serwisu.

Strategia

Strategia

Podczas projektowania nowej wersji portalu, uwzględniliśmy cele marketingowe klienta dotyczące reklam, starając się równocześnie zapewnić użytkownikom komfort przeglądania. Pracując zgodnie z celami marketingowymi, skupiliśmy się na umieszczeniu reklam w sposób, który nie przytłaczał odbiorców. Naszym priorytetem było stworzenie harmonijnej równowagi między treściami redakcyjnymi a reklamami, dbając o to, by użytkownicy nie byli zniechęceni nadmiarem komercyjnych treści.

Ścieżka klienta

Bazując na dobrze zaplanowanej strategii, dobrze poznaliśmy odbiorców serwisu. Powstała, na podstawie warsztatów i person ścieżka Klienta zapewnia przemyślana nawigację.

Rozwiązanie

Nowoczesne rozwiązanie

Rzetelne dane z przeprowadzonego procesu User Experience, umożliwiły nam przygotowanie precyzyjnych makiet oraz szkiców Customer Journey projektowanej strony internetowej. Mając na uwadze szeroką grupę potencjalnych użytkowników portalu, zapewniliśmy optymalną architekturę i hierarchię informacji oraz rozmiar i układ elementów strony. Indywidualna szata graficzna i dobrze zaplanowany UI Design dopełniają projekt witryny, który charakteryzuje się wysokim poziomem użyteczności.

User interface

150K użytkowników/msc – wyzwanie

Zaprojektowanie interfejsu dla portalu Evereth News, obsługującego ponad 150 tysięcy użytkowników miesięcznie, stanowiło ogromne wyzwanie. Naszym celem było stworzenie interaktywnej platformy, która dostarcza rzetelne informacje z dziedziny medycyny w sposób, który był nie tylko przyjazny dla użytkowników, ale także spełniał ich oczekiwania odnośnie wygodnego dostępu do treści.

Użyteczność i dopracowywanie detali

Podczas procesu projektowania, testy użyteczności i ciągłe dostosowywanie projektu były kluczowe, aby zapewnić optymalne doświadczenia użytkownikom. Wyzwanie tworzenia strony dla tak licznej społeczności wymagało nieustannego dopracowywania detali, dbałości o wydajność i responsywność, aby zapewnić satysfakcjonujące i wygodne korzystanie z portalu.

Porozmawiajmy o Twoim projekcie

Masz pomysł na projekt? Umów się na bezpłatną konsultację online, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h.

+48 500 370 348

info@ohsofresh.pl

    To top