Evereth News
Przejrzysty portal informacyjny
Evereth News serwis informacyjno-publicystyczny, jako rzetelne źródło wiedzy o najnowszych doniesieniach ze świata medycyny dla ponad 150 tysięcy użytkowników miesięcznie.
O projekcie
Firma Evereth Publishing jako lider w branży wydawnictw medycznych, zgłosił się do nas z potrzebą poprawy odbioru jednego z ich portali, a mianowicie everethnews.pl. Istotnym aspektem poruszanym podczas spotkań z zespołem Evereth, było lepsze wyeksponowanie najważniejszych tematów prezentowanych na portalu oraz pogrupowanie powiązanych artykułów w przejrzyste kategorie tematyczne. Nowa strona internetowa zapewnia użytkownikom intuicyjną nawigację i lekturę wybranych publikacji.
Kolejnym krokiem było stworzenie nowoczesnego serwisu internetowego stanowiącego dopełnienie budowania świadomości marki w branży. Strona intuicyjnie przeprowadza przez swoją strukturę użytkowników, w przejrzysty sposób prezentując szeroką ofertę usług M&C.
Cele
- Zwiększenie konwersji i sprzedaży w sklepie internetowym
- Ułatwienie nawigacji i wyszukiwania produktów
- Stworzenie estetycznego i spójnego designu
Wyzwania
- Zarządzanie złożonością informacji
- Dostosowanie do różnych urządzeń
- Zbalansowanie estetyki i funkcjonalności
Rezultat
104 tys.
Wizyty miesięcznie
2,5x
Dłuższy średni czas odwiedzin
Proces
Research
Audyt UX
Wywiady pogłębione
Testy użyteczności
Mapowanie ścieżki klienta
Strategy
Product Roadmap
Architektura informacji
Strategia cyfrowa
Wireframing
Definition
Prototypowanie
UX Design
UI Design
Mikrointerakcje
Testy użyteczności
Development
Dzień 1 – odkrywanie
Podczas spotkań z zespołem Evereth oraz spotkań z przedstawicielami grup docelowych odbiorców portalu, zgromadziliśmy niezbędne wytyczne oraz określiliśmy najważniejsze cele związane z projektem strony.
Dzień 2 – warsztaty
Przeprowadzone warsztaty koncepcyjne, pogłębione oraz warsztaty design thinking były jednym z najistotniejszych etapów współpracy. Dzięki nim określiliśmy wymagania dotyczące realizowanego serwisu.
Strategia
Podczas projektowania nowej wersji portalu, uwzględniliśmy cele marketingowe klienta dotyczące reklam, starając się równocześnie zapewnić użytkownikom komfort przeglądania. Pracując zgodnie z celami marketingowymi, skupiliśmy się na umieszczeniu reklam w sposób, który nie przytłaczał odbiorców. Naszym priorytetem było stworzenie harmonijnej równowagi między treściami redakcyjnymi a reklamami, dbając o to, by użytkownicy nie byli zniechęceni nadmiarem komercyjnych treści.
Bazując na dobrze zaplanowanej strategii, dobrze poznaliśmy odbiorców serwisu. Powstała, na podstawie warsztatów i person ścieżka Klienta zapewnia przemyślana nawigację.
Nowoczesne rozwiązanie
Rzetelne dane z przeprowadzonego procesu User Experience, umożliwiły nam przygotowanie precyzyjnych makiet oraz szkiców Customer Journey projektowanej strony internetowej. Mając na uwadze szeroką grupę potencjalnych użytkowników portalu, zapewniliśmy optymalną architekturę i hierarchię informacji oraz rozmiar i układ elementów strony. Indywidualna szata graficzna i dobrze zaplanowany UI Design dopełniają projekt witryny, który charakteryzuje się wysokim poziomem użyteczności.
150K użytkowników/msc – wyzwanie
Zaprojektowanie interfejsu dla portalu Evereth News, obsługującego ponad 150 tysięcy użytkowników miesięcznie, stanowiło ogromne wyzwanie. Naszym celem było stworzenie interaktywnej platformy, która dostarcza rzetelne informacje z dziedziny medycyny w sposób, który był nie tylko przyjazny dla użytkowników, ale także spełniał ich oczekiwania odnośnie wygodnego dostępu do treści.
Użyteczność i dopracowywanie detali
Podczas procesu projektowania, testy użyteczności i ciągłe dostosowywanie projektu były kluczowe, aby zapewnić optymalne doświadczenia użytkownikom. Wyzwanie tworzenia strony dla tak licznej społeczności wymagało nieustannego dopracowywania detali, dbałości o wydajność i responsywność, aby zapewnić satysfakcjonujące i wygodne korzystanie z portalu.