Agencja APR
Intuicyjny serwis rekrutacyjny
Strona agencji budująca świadomość marki w branży Human Resources, jako odpowiedź na potrzeby rynku oraz Klientów chcących skorzystać z usług Agencji pracy APR.
O projekcie
W ramach współpracy z Agencją Pracy Tymczasowej APR stworzyliśmy i zaprojektowaliśmy stronę oferującą łatwy dostęp do informacji, dotyczących usług na rynku Human Resources. Intuicyjna i przejrzysta witryna ma za zadanie wspierać zarówno pracowników poszukujących pracy, jak i pracodawców poszukujących wykwalifikowanych pracowników.
Kolejnym krokiem było stworzenie nowoczesnego serwisu internetowego stanowiącego dopełnienie budowania świadomości marki w branży. Strona intuicyjnie przeprowadza przez swoją strukturę użytkowników, w przejrzysty sposób prezentując szeroką ofertę usług M&C.
Cele
- Zwiększenie konwersji i sprzedaży w sklepie internetowym
- Ułatwienie nawigacji i wyszukiwania produktów
- Stworzenie estetycznego i spójnego designu
Wyzwania
- Zarządzanie złożonością informacji
- Dostosowanie do różnych urządzeń
- Zbalansowanie estetyki i funkcjonalności
Rezultat
2x
Wzrost współczynnika konwersji
5
Przeanalizowanych person użytkowników
Proces
Research
Cele, KPI, Planowanie
Wywiady pogłębione
Segmentacja klientów
Strategy
Value Proposition
Mapowanie ścieżki klienta
Ścieżki użytkowników
Definition
Wireframing
UX Design
UI Design
Badania z użytkownikami
Development
Tworzenie wzorców użytkowników
Persony odegrały kluczową rolę w naszym podejściu projektowym, pozwalając nam na głębsze wniknięcie w potrzeby i oczekiwania potencjalnych użytkowników. Każda Persona była starannie wykreowaną postacią, reprezentującą różne cechy, zachowania oraz cele docelowej grupy odbiorców.
Gaining the big picture
The project started in late March 2019, and it absolutely had to be completed by the end of the year. The water park could not open without a fully functioning website, since so many of the offline systems depended on the digital platform. So there really was no room for delay.
Testing the waters
As always, the project kicked off with an in-depth discovery phase. But this time we took the concept of 'discovery’ to a whole new level. At PoP’s invitation, we travelled to Romania to visit the amazing Therme Bucharest water park.
Perspektywa użytkownika
Dzięki interakcji z użytkownikami, mogliśmy zbierać cenne informacje zwrotne dotyczące interfejsu, doświadczeń użytkownika i użyteczności strony. Uczestnictwo w warsztatach pozwoliło nam zbadać reakcje, potrzeby i sugestie użytkowników na temat proponowanych rozwiązań, co miało kluczowe znaczenie dla dalszego rozwoju projektu.
Zbieranie wartościowych informacji
Warsztaty z użytkownikami, z wykorzystaniem narzędzi takich jak Makiety, nie tylko umożliwiły nam zbieranie cennych informacji, lecz również zaowocowały wzbogaceniem projektu o perspektywę ostatecznych odbiorców. To było niezastąpione doświadczenie, które pozwoliło nam bardziej precyzyjnie dostosować stronę do potrzeb naszych użytkowników.
Z myślą o użytkownikach
Oprócz estetyki, nasze rozwiązania UI były testowane i analizowane, aby upewnić się, że są one zgodne z oczekiwaniami i potrzebami użytkowników. Dzięki temu stworzyliśmy interfejs, który nie tylko wygląda atrakcyjnie, ale również doskonale działa, spełniając oczekiwania i zapewniając przyjemne doświadczenia użytkownikom.