Mycie i czyszczenie

Serwis firmowy ze świadomością marki

Serwis firmowy dla wiodącej firmy w swojej branży, odpowiadający potrzebom użytkowników będących potencjalnymi Klientami firmy Mycie&Czyszczenie.

O projekcie

Wprowadzenie marki na rynek to coś co projektanci lubią najbardziej. Przykładem jest firma Mycie&Czyszczenie, dla której przygotowaliśmy zapadający w pamięć logotyp wraz z identyfikacją wizualną firmy.

Kolejnym krokiem było stworzenie nowoczesnego serwisu internetowego stanowiącego dopełnienie budowania świadomości marki w branży. Strona intuicyjnie przeprowadza przez swoją strukturę użytkowników, w przejrzysty sposób prezentując szeroką ofertę usług M&C.

Cele

  • Zwiększenie konwersji i sprzedaży w sklepie internetowym
  • Ułatwienie nawigacji i wyszukiwania produktów
  • Stworzenie estetycznego i spójnego designu

Wyzwania

  • Zarządzanie złożonością informacji
  • Dostosowanie do różnych urządzeń
  • Zbalansowanie estetyki i funkcjonalności

Rezultat

8

Kluczowych projektów funckjonalnych

3,5 min

Średni czas wizyty użytkownika

Proces

Research

Audyt UX

Card sorting

Strategy

Product Roadmap

Value Proposition

Architektura informacji

Definition

UX Design

Prototypowanie

UI Design

Development

Persony

Głos użytkowników

Przeanalizowanie cech, zdolności poznawczych, potrzeb i celów poszczególnych person pomaga nam w identyfikacji obszarów, które wymagają szczególnej uwagi podczas procesu projektowania serwisu. To kluczowy krok w kierunku zapewnienia optymalnego doświadczenia użytkowników.

Dokładne profilowanie person

Za pomocą personalizowanych profili, wypracowujemy strategie, które pozwalają nam lepiej dostosować serwis do oczekiwań naszych klientów. Odkrywamy ich priorytety, zachowania online, preferowane ścieżki użytkowania i kluczowe elementy, które wpływają na ich decyzje.

Makiety

Architektura informacji

Dzięki analizie potrzeb użytkowników oraz starannemu rozmieszczeniu treści, każdy element na stronie został umiejscowiony w odpowiednim miejscu, a sama nawigacja jest intuicyjna i przyjazna dla użytkownika. Naszym celem było nie tylko zapewnienie łatwego dostępu do informacji, ale także umożliwienie szybkiego i efektywnego przemieszczania się po stronie.

Makiety Mid Fidelity

Stworzone przez nas makiety Mid Fidelity zostały wykorzystane w procesie badań z użytkownikami, umożliwiając nam cenne i praktyczne spojrzenie na interakcje oraz preferencje użytkowników dotyczące projektowanej strony internetowej.

Branding

Identyfikacja wizualna

Poza stworzeniem logo, opracowaliśmy pełny zestaw elementów brandingowych, takich jak paleta kolorów, typografia, wzory graficzne oraz wytyczne dotyczące ich zastosowania. Nasze działania miały na celu zapewnienie spójności i rozpoznawalności marki w różnych kontekstach i na różnych platformach komunikacyjnych.

Style Guide

Po stworzeniu logo i branding’u dla klienta, opracowaliśmy Style Guide. Zawiera on określenie palety kolorów, stylistyki ikon oraz stworzenie innych istotnych elementów graficznych. Dzięki tym starannie dobranym elementom, udało nam się przekształcić wytyczne brandingowe w konkretne graficzne komponenty strony internetowej.

User interface

Spójność wizerunku

Stworzyliśmy stronę internetową, która jest integralną częścią identyfikacji wizualnej marki. Nasze działania projektowe skupiły się na tym, aby elementy, takie jak kolory, czcionki, grafiki czy ogólny wygląd strony, były zgodne z wytycznymi brandingowymi, co sprawia, że witryna doskonale wpisuje się w całość identyfikacji wizualnej marki.

UI odzwierciedlające tożsamość marki

Projektując interfejs użytkownika, skupiliśmy się na prostocie obsługi i dostępności. Naszym celem było stworzenie przejrzystego i zrozumiałego środowiska, które umożliwia łatwe nawigowanie po stronie oraz szybkie dotarcie do poszukiwanych informacji.

Porozmawiajmy o Twoim projekcie

Masz pomysł na projekt? Umów się na bezpłatną konsultację online, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h.

+48 500 370 348

info@ohsofresh.pl

    To top