Regalo

Nowoczesny i w pełni funkcjonalny system E-Commerce

Niezawodne rozwiązanie zaprojektowane z myślą o Klientach, od przyjaznego designu poprzez intuicyjną nawigację do szybkiego i przyjemnego dokonania zakupów.

O projekcie

Realizując projekt Regalo Gifts, skupiliśmy się na tym, aby nowa odsłona sklepu szła w parze z użytecznością i szybkim dostępem do kluczowych funkcjonalności serwisu. Wywiad z zespołem Regalo, audyt UX poprzedniej wersji serwisu i rozmowy z użytkownikami pozwoliły nam określić newralgiczne/przyczyniły się do określenia newralgicznych punkty/-ów styku z serwisem. Dobrze zaplanowany research oraz warsztaty pozwoliły nam na stworzenie przyjemnego w odbiorze, spójnego wizualnie, zaawansowanego i zarazem prostego w użytkowaniu e-sklepu.

Kolejnym krokiem było stworzenie nowoczesnego serwisu internetowego stanowiącego dopełnienie budowania świadomości marki w branży. Strona intuicyjnie przeprowadza przez swoją strukturę użytkowników, w przejrzysty sposób prezentując szeroką ofertę usług M&C.

Cele

  • Zwiększenie konwersji i sprzedaży w sklepie internetowym
  • Ułatwienie nawigacji i wyszukiwania produktów
  • Stworzenie estetycznego i spójnego designu

Wyzwania

  • Zarządzanie złożonością informacji
  • Dostosowanie do różnych urządzeń
  • Zbalansowanie estetyki i funkcjonalności

Rezultat

40%+

Wzrost współczynnika konwersji

24%

Mniejszy współczynnik odrzuceń

Proces

Research

Audyt UX

Wywiady pogłębione

Testowanie koncepcji

Mapowanie ścieżki klienta

Strategy

Product Concepts

Architektura informacji

Wireframing

Definition

UX Design

UI Design

Testy użyteczności

Development

Integracje z systemami zew.

Optymalizacja wydajności

Warsztaty

Dzień 1 – odkrywanie

W fazie odkrywania przeprowadziliśmy warsztaty z klientem, podczas których zgłębialiśmy potrzeby, cele i oczekiwania. Analiza asortymentu gadżetów reklamowych pomogła nam zrozumieć ich różnorodność i istotę prezentacji każdego produktu w sposób klarowny i atrakcyjny. Z kolei identyfikacja wizualna, którą wypracowaliśmy dla Regalo, stanowiła punkt odniesienia w kreowaniu spójnego i rozpoznawalnego wizerunku sklepu.

Dzień 2 – warsztaty

Podczas tych warsztatów skupiliśmy się na wypracowaniu rozwiązań, które ułatwią nawigację po dużej liczbie produktów, jednocześnie podkreślając spójność z wizerunkiem marki.

Mapa strony

Czytelna nawigacja

Mapa strony została zaprojektowana w taki sposób, aby odzwierciedlać różnorodność produktów, jednocześnie zapewniając czytelność i łatwość nawigacji. Poszczególne kategorie produktowe zostały uporządkowane logicznie, umożliwiając klientom szybkie dotarcie do poszukiwanych artykułów.

Architektura sprzyjająca użyteczności

Przy tworzeniu mapy strony kierowaliśmy się zrozumieniem potrzeb użytkowników, co pozwoliło nam zoptymalizować strukturę witryny. Dzięki temu każdy odwiedzający może w łatwy sposób przeglądać i wybierać spośród bogatej oferty produktowej, nie gubiąc się w zawiłościach strony.

Makiety

Low, Mid oraz High Fidelity

W trakcie procesu projektowego dla Regalo wykorzystaliśmy różnorodne rodzaje makiet, zaczynając od makiety low-fidelity, przechodząc przez makiety mid-fidelity, aż do makiety high-fidelity. Każdy z tych etapów miał na celu stopniowe doskonalenie i rozwijanie projektu, umożliwiając klientowi pełniejsze zrozumienie i wizualizację przyszłej strony internetowej.

Użytkownik w centrum projektu

Dodatkowo, wykorzystując te różne rodzaje makiet, przeprowadziliśmy badania z użytkownikami. Analiza reakcji użytkowników na różne etapy projektu pozwoliła nam dostosować i udoskonalić interfejs oraz funkcjonalności w sposób bardziej zgodny z oczekiwaniami ostatecznych użytkowników.

Testy użyteczności

Przeprowadzane badania z udziałem użytkowników dostarczyły nam konkretnych informacji na temat ich zachowań, preferencji oraz reakcji na interfejs strony. Dzięki temu mogliśmy identyfikować obszary wymagające poprawy oraz wprowadzać istotne zmiany, które prowadziły do bardziej intuicyjnego i użytecznego projektu.

User interface

User-centryczny interface
Mając na uwadze zapewnienie łatwej interakcji z platformą regalo.pl, opracowaliśmy spójny wizualnie interfejs, umożliwiający płynne poruszanie się po strukturze całego sklepu. Ułatwienie procesów poznawczych, pozytywnie wpływa na odczucia użytkowników, co sprzyja komunikacji sprzedażowej.

Testy użyteczności były kluczowym etapem, który umożliwił nam nie tylko zrozumienie perspektywy użytkownika, ale także wprowadzenie istotnych poprawek w projekt, tworząc ostatecznie stronę internetową, która spełniała oczekiwania i zapewniała satysfakcjonujące doświadczenia użytkownikom.

Porozmawiajmy o Twoim projekcie

Masz pomysł na projekt? Umów się na bezpłatną konsultację online, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h.

+48 500 370 348

info@ohsofresh.pl

    To top